Najčešća pitanja i odgovori


Kakav je proces kupovine?
Proces kupovine se u osnovi odvija sledećim redosledom:
  • Pronađete artikal koji želite da kupite.
  • Kontaktirajte prodavca emailom ili telefonom.
  • Prodavac obrađuje porudžbini i prihvata je ili odbija.
  • Za porudžbinu koju prihvata, navodi troškove isporuke i približno vreme isporuke.
  • Plaćate naručene artikle i troškove isporuke (ako drugacije nije dogovoreno).
  • Prodavac vam šalje artikal i kod za praćenje paketa.

Kako je moje plaćanje zaštićeno?
Vaša uplata je u potpunosti zaštićena PaYPal-om. Mala je verovatnoća da ćete imati problema sa prodavcem, ili da ne primite svoju porudžbinu. Kontaktirajte PaYPal i vaša uplata će biti u potpunosti vraćena.

Kako da znam da li je prodavac prihvatio moju porudžbinu?
Prodavacu dostavljate (e-mail porukom ili telefonom) informacije o artiklu za koji ste zainteresovani, adresu isporuke i vaše kontaktne podatke. Prodavac detaljno obrađuje vašu porudžbinu. Kada prodavac prihvati vašu porudžbinu, obaveštava vas o ceni i približnom roku isporuke. U protivnom podrazumeva se da je odbio porudžbinu.

Šta se dešava ako prodavac ne prihvati moju porudžbinu?
Molimo pogledajte odeljak Problemi sa prodavcem.

Koliko je vremena potrebno da primim svoju porudžbinu?
Prodavac je odgovoran za isporuku artikla vama. Prodavac se može nalaziti bilo gde u svetu, tako da u nekim slučajevima može potrajati duže od proseka za prijem. Ako je potrebno, možete kontaktirati prodavca da proverite status pošiljke.

Šta se dešava ako ne primim svoju porudžbinu?
Molimo pogledajte odeljak Problemi sa prodavcem.

Kako da znam da je moja porudžbina poslata?
Prodavac vas obaveštava putem e-pošte kada pošalje paket sa naručenim artiklima. Takođe šalje vam i kod za praćenje pošiljke.

Mogu li da otkažem svoju porudžbinu?
Da.   Možete da otkazete svoju porudžbinu. Međutim, ako ste platili naručeni artikl, prodavac je verovatno u međuvremenu izvršio neophodne pripreme za isporuku. U tom slučaju, moraćete da kontaktirate prodavca i pokušate da se dogovorite oko povraćaja novca.

Mogu li dobiti povraćaj novca?
Molimo pogledajte odeljak Povraćaj novca.