Kako kupiti


Kakav je proces kupovine?

Proces kupovine se odvija sledećim redosledom:

  • Pronađete artikal koji želite da kupite.
  • Kontaktirate prodavca putem e-maila ili telefona.
  • Prodavac obrađuje porudžbinu i prihvata je ili odbija.
  • Ako prihvati porudžbinu, obaveštava vas o troškovima isporuke i procenjenom vremenu dostave.
  • Plaćate naručene artikle i troškove isporuke (osim ako nije drugačije dogovoreno).
  • Prodavac vam šalje artikal i dostavlja kod za praćenje pošiljke.

Kako je moje plaćanje zaštićeno?

Vaša uplata je u potpunosti zaštićena putem PayPal-a. U slučaju problema sa prodavcem ili ako ne primite svoju porudžbinu, možete kontaktirati PayPal i zatražiti povraćaj novca.

Kako da znam da li je prodavac prihvatio moju porudžbinu?

Prodavac će vas obavestiti o ceni i procenjenom vremenu dostave nakon što primi vašu porudžbinu putem e-maila ili telefona.

Šta ako prodavac ne prihvati moju porudžbinu?

Pogledajte Problemi sa prodavcem.

Koliko traje isporuka?

Prodavac je odgovoran za isporuku artikla. Rok isporuke zavisi od lokacije prodavca i u nekim slučajevima može trajati duže od prosečnog vremena dostave.

Šta ako ne primim svoju porudžbinu?

Pogledajte Problemi sa prodavcem.

Kako znam da je moja porudžbina poslata?

Prodavac će vas obavestiti putem e-maila i poslati vam kod za praćenje pošiljke.

Mogu li da otkažem porudžbinu?

Da. Ako ste već platili, kontaktirajte prodavca i pokušajte da dogovorite povraćaj novca.

Mogu li dobiti povraćaj novca?

Pogledajte Povraćaj novca.