Isporuka


Ko je odgovoran za isporuku artikla kupcu?
Prodavac je odgovoran za isporuku artikla kupcu. Sva originalna umetnička dela se šalju kupcu direktno sa lokacije prodavca. Svu isporuku i vraćanje obavlja odgovarajući prodavac.

Odakle se umetničko delo šalje?
Pošto je svaki prodavac odgovoran za isporuku svog dela kupcu, umetnička dela se mogu poslati sa bilo kog mesta u svetu, gde god da se prodavac nalazi.

Kao kupac, kada plaćam troškove slanja?
Prodavac će vam dati troškove isporuke nakon što primi vašu porudžbinu. Kada vas prodavac obavesti o ceni isporuke, imate opciju da nastavite ili otkažete porudžbinu. Ako odlučite da odbijete troškove slanja, nećete dugovati ništa i vaša porudžbina će biti otkazana. Ako prihvatite troškove slanja, porudžbina se odvija normalno i vi plaćate porudžbinu + troškove slanja, pre isporuke.

Kao prodavac, kako da zapakujem umetničko delo za isporuku?
Preporučuje se da umetničko delo što bolje zaštitite kako bi stiglo u savršenom stanju. Višeslojno pakovanje daje najbolje rezultate – prvo umotajte delo u papir, zaštitnu foliju ili drugi materijal koji sprečava ogrebotine i prenose mastila. Zatim ga stavite u čvrstu kutiju i okružite sa najmanje 5 cm stiropora (blokovi ili granule) sa svih strana. Takođe, obavezno dobro zalepite svaki šav kutije. Za dodatne savete možete se obratiti stručnjacima za pakovanje, poput DHL-a, PTT-a ili FedEx-a.

Preko koje transportne kompanije se šalje umetničko delo?
Transportna kompanija (npr. UPS, FedEx, DHL, PTT itd.) koja se koristi za isporuku porudžbine je izbor prodavca. Ako je potrebno, možete kontaktirati prodavca da biste se informisali ili zatražili određenu kompaniju za isporuku.

Kao prodavac, da li moram da pošaljem porudžbinu čim kupac plati?
Preporučuje se da porudžbinu pošaljete što pre (ili po dogovoru sa kupcem). U proseku je potrebno do 7 radnih dana za obradu i slanje porudžbine.

Kao prodavac, da li treba kupcu da pošaljem broj za praćenje paketa?
Da. Obavezno dostavite kupcu broj za praćenje. Ovo omogućava vama i kupcu da lako pratite pošiljku i služi kao dokaz u slučaju spora.

Kao prodavac, mogu li da prodajem samo u svojoj zemlji?
Da. Ako ne želite da šaljete umetnička dela u inostranstvo, možete naznačiti da dostava važi samo za vašu zemlju. U svom nalogu, prilikom dodavanja novog umetničkog dela, pronađite pitanje "Da li šaljete ovo delo u inostranstvo?", izaberite "NE" i kliknite na "Sačuvaj".