Problemi sa prodavcem


Šta se dešava ako prodavac ne odgovori na moju porudžbinu?
Ako prođe 5 dana a da prodavac nije odgovorio na vašu porudžbinu, kontaktirajte prodavca ponovo. Ukoliko ponovo ne odgovori, verovatno iz nekog opravdanog razloga nije u mogućnosti da prihvati porudžbinu. Podrazumeva se da je porudžbina otkazana. Takođe možete vi da otkazete svoju porudžbinu u bilo kom trenutku.

Platio sam svoju porudžbinu, ali prodavac nikada nije poslao porudžbinu; šta sad?
Vaše plaćanje je bezbedno i u potpunosti je zaštićeno PayPal-om. Ako prođe nedelju dana ili više nakon što ste platili, a vaša porudžbina još nije poslata, pokušajte da kontaktirate prodavca da biste saznali status vaše porudžbine.

Kako mogu da kontaktiram prodavca?
Email adresu prodavca možete videti u email prepiskama između vaš i prodavca. Takođe, ako je potrebno, možete da posetite sajt prodavca na SerbianaArt-u da vidite da li su naveli alternativne kontakt informacije, kao što je broj telefona.

Šta da radim ako ne dobijem svoju porudžbinu?
Kontaktirajte prodavca da biste saznali status vaše porudžbine. Ako nakon razumnog vremena ne možete da rešite problem sa prodavcem, možete kontaktirati PayPal da biste dobili pomoć u rešavanju situacije ili da vam se sredstva vrate.

Šta da radim ako je moja porudžbina stigla oštećena?
Molimo kontaktirajte prodavca da dogovorite zamenu ili refundiranje artikla. Ako nakon razumnog vremena ne možete da rešite problem sa prodavcem, možete kontaktirati PayPal da biste dobili pomoć u rešavanju situacije ili da vam se sredstva vrate.

Mogu li dobiti povraćaj novca?
Molimo pogledajte odeljak Povraćaj novca.

Prodavac odbija da mi vrati novac, šta sad?
Ako nakon razumnog vremena ne možete da rešite problem sa prodavcem, kontaktirajte PayPal da biste dobili pomoć u rešavanju situacije ili da vam se sredstva vrate. Takođe, slobodno kontaktirajte SerbianaArt na office@serbianaart.com kako biste nas obavestili o situaciji. Posaljite dovoljno informacija u vezi sa vašom porudžbinom, zašto tražite povraćaj novca i svim razgovorima koji ste imali sa prodavcem.

Šta da radim ako sumnjam na prevaru?
Ako sumnjate na prevaru, prvi korak koji treba da preduzmete je da kontaktirate prodavca kako biste pokušali da rešite situaciju. Ako nakon razumnog vremena niste u mogućnosti da rešite situaciju, pogledajte u nastavku pitanje "Šta ako ne mogu da rešim problem sa prodavcem?"

Šta ako ne mogu da rešim problem sa prodavcem?
Ako nakon razumnog vremena ne možete da rešite važan problem sa prodavcem, kontaktirajte PayPal da biste dobili pomoć u rešavanju situacije ili da vam se sredstva vrate. Takođe, slobodno kontaktirajte SerbianaArt na office@serbianaart.com kako biste nas obavestili o situaciji. Navedite dovoljno informacija u vezi sa problemom zajedno sa svim prepiskama koji ste vodili sa prodavcem.